Monday, October 4, 2010

BERKONGSI PENDAPAT DENGAN AKBAR (:

guys , sorry ta update malam tadi cuz act aku pegy tanjung harapan . dapatlah sikit ketenangan bila tengok air laut enn enn . makan pulak kat meja berlilin . bukan romantik , aku ngantok ! HAHA sengal . tak makan pon , aku ta suka makan gelapgelap -,- pegy pukul 9 lebih balik pkul 12 . bukannya 5minit naik kereta sampai -______-

okeyokey , balik dari tanjung terus text keba . then we calling calling . act dye punya turn call . then we took 30minutes HAHA . sian keba kena topup . sembang punya sembang . then , stop sebab keba kata esok call lagi . okeyy , kitorg text . and ada cakap pasal suka menyukai neh . keba said "ta kesah if perempuan yg mulakan , sbb normal untuk zaman modern " . but , bagi aku lelaki neh ego , biarkan dorang mulakan dulu . kita ajar dye buang ego dye tu sikit . HAHA jahat kan aku ? but keba masih dengan pendapat dye . heeee ta kesahla . but bagi aku , if perempuan yg luahkan dulu agak sikit kepelikkan di situ . huhuhu , itu pendapat aku lah . korang ? mcm mana pulak eh . entah entah (: plus , i love your last text message HAHA ♥ , seriously love it ! (:

about today , MONDAY . HAHA aku kan rajin sangat , sekolah tu bapak aku punya . aku tak datang dengan bangga dan tanpa segan silu . HAHA . tapi yg peliknya , abah tak kejutkan aku pun time dye na pegy sekolah pagi tadi . yeeee ? baik hatinya ? MEMAHAMI . sure enough kelas aku sunyi sepi . HAHA 4intan kan baguusss (: okeyokey , na keluar pegy section 18 jap teman kakak ada beli something . baiboibuibei (:

No comments:

Post a Comment