Wednesday, October 6, 2010

BORED DAY -_____-!

ohh my , sangat bosan malam neh . okeyokey , aku cerita dari pagi ye . bangun pagi pukul 6.20am cek fon . malam tadi tgh nyenyak aku tido ada lah makhluk Allah yg sangat bijak misscall aku pukul 2pagi . bengong betul --' tekejut aku . 2 lebih baru dapat tidur balik . haih , dah tu tanak bgtau aku sapa dye pulak tu . HAHA mcm biasa , bila org tak bgtau sapa dye and mana dpt nmber aku , apa INTAN akan buat ? IGNORE IT ! HAHA malas nak layan and malas nak fikir . kalau masih mengacau apa INTAN akan buat ? "heyy , nak misscall2 miskin sgt ke ? nak call pun susah ?" semua kawan tau aku paling BENCI MISSCALL . urggh penat aku berlari2 amek fon , sekali mati . menduga keimanan betul .

kat sekolah , ouch belaja chemistry hampir tertido ! HAHA cikgu perasan . alamak alamak refresh cepat intan , mata kau tu mata mata "mata ke mata ke hati " HAHA . jangan kasi nampak kau ngantok ! aku mana penah tidur dalam kelas , baik lah kan . erkkk -___- HAHA ngantok tu biasa . yaaa , as usual . apa yg paling sy semangat anak2 ? BIOLOGY ! HAHA punya lah semangat , kalau exam result teruk gak ? KAU MAKAN BUKU JELAH , INTAN ! act , aku risau gila neh na exam dah . omg omg 18october babe ! bila kau neh na sedar tan oii (tan = inTAN) HTG panggil aku cm tu . HAHA . rehat agak bosan , weh HTG ! asal kelas kita ta sama hari . bosan aku rehat takde korang duhh -_-

at home , agak sedih and agak sunyi . bilalah handphone aku nak tertera "new text message from a**** gorgy (:" haihh , risau ada , sunyi ada , sedih ada , terkilan pun ada . aku tau dye on fon malam , pukul 09.18pm but dye tak text aku pun . maybe dye ta sehat , nvm lahh . tiara tau sapa HOHO . oh oh and finally dye text aku pukul 9.59pm . **orang kata if kita suka seseorang , kita takkan boleh berhenti fikirkan dye and akan rasa kehilangan kalau ta berhubung . betul ke ? =.= okelah , hari neh internet pun mencipankan diri . byebye readers .

lots of Love , INTAN ♥

No comments:

Post a Comment