Tuesday, October 19, 2010

JANGAN SALAHKAN AKU

Sorry lama aku ta update blog . Aku just , entah . Banyak benda jadi sampai aku takde masa nak fikir . Sebab aku sibuk fikir masalah aku . AHAD (17 October 2010 ) , the worst ! the worst ! Hari paling teruk dalam sejarah hidup aku . Everyone would not believe what happened to me . Tanyalah rb , dye tau keadaan aku mcm mana . It's worse than you can ever imagine a daughter of caunselor would be like that . Entah , sometimes bila aku ta boleh kawal diri aku , jadilah mcm tu . Seterusnya , on Monday . Aku sampai sekolah je "intan intan , kau oke ke ? Sakit ke ?" OMG dorang cakap muka aku mcm org sakit . Entah , aku rasa lemah . kepala aku sakit . Bila aku fikir makin sakit teramat , sampai aku na menangis fikir . Dekat sekolah kan aku jenis yg kecoh , sekali aku senyap . Semua ta berani na tegur time dalam kelas . Lepas rehat baru aku boleh sedikit semangat . And dapat lah sikit kekuatan . Akhirnya , i got to smile ! tingtingting ! Isnin exam BM , paper 1 memang meraban lah aku kan . Time tu aku tgh ta larat na bukak mata , na tulis .

Today : exam BI . paper 1 sumpah aku merepek ! HAHA bantai jehh . Pagi tadi na bangun pukul 5.00am -> syefril kejutkan . Sekali aku tidur balik HAHA . Bangun 6.10 kelam kabut aku on computer . HAHA beterabur weh aku jawap . Paper 2 better kot . Tapi summary mmg aku BENCI gilo lah en . Okeoke , petang study group dengan amir , faiz , fiq , arief , hazmi , nadmi bawah rumah . Murni dengan sai ta dapat dtg la pulak . Dah aku sorg perempuan , aiyoyo . Yeah yeah fiq belanja aiskrim . HAHA only me okeyy ! yesyes . HAHA thanks korang aja aku ♥♥♥

TAJUK UTAMA
HAHA punya jauh aku merepek , baru balik ke topic sebenar eahh . Okay why aku cakap mcm tu ? Sebab hati aku dah zero 0 . Tatau aku nak terangkan macam mana . Maybe dengan keep ignoring dye aku boleh terima hakikat . Who knows ? Biarlah dye dengan hidup dye . Sory lah weh kalau aku ego sikit dengan kau kali neh . Pandai2 lah kau eh , kau kenal aku dah lama en ? Sorry again , derr . Uish , aku study dengan hati yg marah , ta pasal2 semua org aku maki HAHA . sory lahh . Sedap jeh aku makan , hati geram en . Memang rakus lah HAHA . Btw , buat masa neh hati aku sakit teramat sangat .

No comments:

Post a Comment