Friday, October 22, 2010

OMG OMG BAHASA MELAYU ♥

omgomg , aku IM dengan cikgu darsilah tadii . Cikgu kata BM aku berkemungkinan besar A . omg ! bahagianya aku , bersyukur sangat dah aku rasa . Alhamdulillah alhamdulillah , i cant stop saying that word .

exam mode : agama
boleh tahan senanglah , that's a relief . Semua yg dijangka , masuk . Alhamdulillah again and again . Heee , thanks sesapa yg dah bagi info pasal exam agama . TQ TQ

tears ? no more , i hope so . Yeah semua tau kan aku memang mudah menangis . Petang tadi baca blog seorang perempuan , yaya johan . yg buat aku menangis baca entry dye . Dye cerita pasal bf dye yg dah telah meninggal dunia . Babe , sorry for that . Aku nanges sebab omg betapa besar and kuatnya cinta perempuan tu . Until now , dye keep saying her late bf's name . I have a song . Tommy J pisa - Biarkan aku menangis . Lagu neh lagu lama , after aku baca blog dye . Aku terdengar lagu neh dekat radio . Terus teringat dye . Apalah akan jadi kat aku kalau aku kat tempat dye . Dye sangat kuat (': Semoga Allah memberkati Arwah Aiman . Amin .

No comments:

Post a Comment