Thursday, October 21, 2010

PLEASE , E72 come to me !

omgomg , sumpah jealous gilo . petang semalam teman ada pegy PAS dye beli fon E72 , violet . LIMITED ! ya Allah , tuhan jelah tau betapa jealousnya aku . Aku hampir beli jugak . Dah nak pegy kuarkan duit dahh . Tapi bila aku fikir2 balik , ta membazir ke ? Aku sekolah lagi . So aku decide E71 jeh kott . Okeylah kan (': ukur baju di badan sendiri . Kan aku kecik jeh HAHA
_____________________________________________________
yesterday , exam MATH MODERN . aku just boleh cakap , BOLELAH . HAHA setakat lulus no problemo . Mau A+ bagi aku rm100 dulu , sure aku belaja maths saje pagi petang . HAHA sengal jehh . today SEJARAH . shitt ! paper 1 bapak susah , aku na menangis bila bincang ngn kawankawan balik . Semua yg dorg bincang aku salah kott , seriouslyy . First time aku rasa bodoh sangat paper 1 banyak salah ): but paper 2 , bole tahan senang lah . Struktur ada lah sikit2 ta bole jawap . Essay not bad lahh , hope paper 2 boleh tlong paper 1 aku lahh . HUHU pape pun , just na Thank God sebab sejarah dah lepas . Esok agama ! Banyak na kena hafal weh -.-" Byebye

p/s : aku dah ta marah kau dahh , HAHA so janganlah risau sangat

1 comment: