Tuesday, October 5, 2010

I REALLY LOVE TO SING !

HAHA petang tadi pegy karaoke dengan kak ada . and mcm biasa , aku lah yg sentiasa pegang mic kan ? mcm tatau jeh intan pantang jumpa mic and dengar lagu . HAHA kawankawan semua dah faham dah . bila ckgu suruh sapa2 nyanyi or pesembahan . semuaaa ---> intan , intan ! (bengang jeh aku) HAHA . tadi nyanyi 15 songs JEH !, aloo ta puas lagi . nak lagi nak lagi . nak dengar suara aku ? nak la nak la HAHA janganlah . kang korang semua sakit telinga . after karaoke pegy teman kakak ada carik selua , then pegy satu kedai yang buat hati aku berapi . NANO FASHION at ole2 section 18 . guys , korang jangan pegy kedai neh . pekeja dye memang mcm c***i patotlah tade org na masuk . hish , macam apa jeh . kat situ , aku panggil boleh buat derk jeh , ada 3orang tau . bukan sorang . dorg bersembang macam bukan PEREMPUAN BERTUDUNG . kat situ aku rasa lebih dari 10kali perkataan b**i keluar dari mulut dorang . apa nak jadi lah --' then masa nak keluar , aku perli . tatau dorang denga ke tak . aku cakap "banyak nya babi kat sini" . HAHA puas aty aku

lepas ole2 , pegy my one shop . looking for a present for my beloved cik bam aka pempot . ada kat blog aku neh "UDAIMATUNNUR ASYURA" . ohh i really love this girl . sebab , dalam banyak2 orang dye paling nak dengan aku . kadang tuh dye dtg perangai nye , tanak dgn org lain even ibu dye . dye nak dgn aku , ibu dye amek , nanges2 nak kat aku . "dekk , neh asyu lah . tu ibu " . HAHA semua anak buah aku panggil aku ASYU tauu . special name given for me (:

today agak bored online cuz i'm waiting for him . but dye tak online pon . aku dah ta senang duduk . SERIOUSLY . masa aku keluar tadi pun aku asek tengok fon jeh , sekali org lain yg text -__- hampa hati aku neh . aku risau , sbb semalam dye batuk2 and kerap pening . takot dye ta sehat pulak . aku nak text dulu , tak berani takot aku ganggu . but Finally , pukul 8 stgh , dye text aku . and i feel like , "omg omg he text me !" betapa gumbira hatiku . HAHA . ohhh , he's not feeling well . pening kepala . okey i faham . for you , tiara . you'll always be my friend okeyy babe . i love you ♥

p/s : thanks Alin , Barie , Sofia sebab buat aku pening kepala dgn wall fb petang tadi . penuh dgn tag korang HAHA . rahsia kita jeh tautau pasal tuttttt . HAHA HTG secret (: iloveyouguys ♥

2 comments: