Wednesday, September 29, 2010

OMG OMG ! AKU HAMPIR MAKAN ULAT !!!

kira2 jam 3.00 petang aku bukak tudung saji dengan harapan ada makanan , YES ! ada . HAHA . dengan pantas aku ke dapur untuk amek nasi and air . sedang enak makan and tambah2 , ada sebutir nasi yang sangat cantek dan pelik . dengan confident aku pegang . bila aku pegang "yeeee ? asal macam kenyal semacam, mcm getah" . ku amati dengan penuh perhatian . 1 , 2 , 3 !!!!!!!!!! OMG !!!!!! ulatttttttttttttttt !! shit ! hilang selera aku . rasa nak temuntah balik semua benda yg aku dah makan . eeeeee , carik air paling manis at rumah . yucckkkss ! kuang aja punya kedai ! org suruh kau masak lauk bukan ULAT la bodoh . naseb aku tak temakan . haish .

tadi dekat sekolah , saya dengan mata yg sembap megah hadir ke sekolah . hai kawan2 , assalamualaikum and salam "seee , baik kan ? HAHA xD" . ouch ! dari masa matematik , kepala saya berat sangat . rasa nak nangis menahan sakit . tapi aku megah kan jugak na belaja . EXAM DEKAT DAH ! ++syam , sorryy intan lambat sikit na accept apa syam cakap . macam biasa , SAYA SEMANGAT BELAJA BIO !! remember waht teacher siti said to us , BIOLOGY IS
BEAUTIFUL (: dont know why , even cikgu ajar semua muka blur , aku paham jeh . Alhamdulillah . mintak2 exam nanti bio aku okey lah kan . sory semalam tak update , malas . hari neh , BANYAK BENDA NA KENA BUAT . haish , physics , chemist , bm , sejarah .

HAPPY BIRTHDAY TO YOUUUUUU , IKMAL . HAHA hari tu kau cakap aku dah tua , sekarang aku pulak cakap . kau dah tua ! HAHAHA . fair fair . tapi muka masing2 ta tua
HAHA

2 comments:

  1. tu lah pasal , terus atde selera na makan . haish , bengong punya tukang cuci sayur . ta bersih

    ReplyDelete