Sunday, September 26, 2010

OPEN HOUSE (:

okeyy , tadi tengah syok syok online baru perasan . omg ! da pukul 1 lebih . kelam kabut carik baju and tudung . while ym with akbar . sementara tunggu dye rep , sempat bekeja tuka baju . 18sx HAHA , tade org at rumah . RUMAH SAYA PUNYA !! HAHA . then bila dah siap , offline . and continue text with akbar . tunggu sai and murni kat depan sekolah rendah . then gerak pegy rumah nanie . omg omg dont know why , SEGAN dibuatnya . ramai budak sekolah satu . saya mana rapat . yg rapat RB and Abu jeh ada tadi --' about 3.20 gerak pegy umah mat . semua sedang menanti . sedapsedap , **nan terduduk peha kanan aku . OMAK AIII ! sakit lah siot . berair mata aku , gelak untuk cover HAHA . before tuh naz terpijak kaki aku . malang sungguh hari ini ):

then gerak pegy rumah zamey pulak . ouhh , dutt yg masak siot . spgheti dye sumpah sedap gila . aku suka makan kott . auntie pon cakap mcm tuh . huhu . he got a cat ! comel gila . ketot . apadaaa , dahla betina bagi nama ketot . but however , dye sangat comel . manja tauu , entah berapa kali aku cium tadi . HOHO . kat sini sembang lebih jeh , abah jumpa ayah dutt . rupanya , ayah dye CLASSMATE MAK ! haha lawak gyla . ta sangka pulak . but ta kesah pon sbb kitorg boleh kata sekampung . ta mustahil .

last , rumah afnan ! ohhh sampai sini perut aku dah nakk meletup . tapi kena paksa dengan ikmal and nan untuk makan . separuh mati aku menelan . deli mau senyum kat sini , omg omg COMEL gilaaa tauu .

p/s : thanks for those who invited me . and to syam and ana . im so sorryy okeyy . kena ikot abah (':

No comments:

Post a Comment