Monday, September 6, 2010

WHAT BOYS NEED TO DO WHEN GIRLS MAD

apa yg lelaki / bf need to do bila perempuan / gf dye marah / jealous / merajuk .
1 - jangan merajuk balik ! jangan marah perempuan tuh , dengarkan aje apa dye membebel kalau nak keadaan jadi baik . but jgn senyap langsung okeyy kang pempuan lagi marah . dye ingat korang tak denga apa dye cakap.
2 - pujian ! walau sekeras mana hati perempuan tuh , dye tetap akan lemah dengan pujian . believe in me .
3 - hadiah , hmm yang neh sesetengah perempuan jeh suka . not me , HAHA . aku tak suka sangat yg neh
4 - panggilan manja , perempuan akan cair kalau lelaki yg dye sayang panggil dye dengan panggilan yg manja , betul . cuba tryy :D
5 - cuba ikot apa kehendak dye , tapi yg melampau lempang jeh HAHA . setakat temankan dye keluar , text or call . perempuan cukup tak suka lelaki tuh taknak buat apa dye mintak . SERIOUSLY MARAH !
6 - ayat2 romantik , yang neh aku idamkan . tapi tak penah dapat ! HAHA . act , ta perlu nak bermadah segala . cukup setakat , "please maafkan saya , saya taknak kehilangan awak" . percayalah at aku okeyy
7 - jangan mintak maaf guna orang tengah tepi atas semua lah . cakap SENDIRI ! and not tulis at status fb or ms jeh . tade gunanya kalau mcm tuh , sorry yg terasa .

to be continued .......
**nanti aku sambung okeyy , skrg tgh marah sangat HAHA

No comments:

Post a Comment