Friday, March 11, 2011

KEJOHANAN SUKAN KALI KE 8 !

10 March 2011
1 - this is what we call shit ! *sorry . Disebabkan denda ketuk ketampi . Aku tak boleh masuk kawad , berjalan kengkang , tak boleh erobik , segalanya aku ta boleh buat ! rasa nak nangis kau tauuuuu ! Urrghhh aku nak masuk kelas pun ta bole , sbb ta bole nak naik tangga . Aku rasa na nangis je sekarang . Kaki aku duadua injured )': ketuk ketampi , seriously orang akan gelak if aku ckp aku injured sbb benda nie . Tapi seriously aku na bgtau korang , aku lagi sanggup lari 10round dari kena ketuk ketampi . sumpah aku cakap , sakit gila lah kan . kalau tak percaya , korang boleh try ketuk ketampi in 5minutes non stop . then rasakan betapa terseksanya bila berjalan kena ada org pimpin , salah langkah jatuh )':

2 - Aku jadi bantu mula , macam biasa la . Siot je budak pbsm yg tatau menda nie . Aku kan ta boleh na berlari , dorang boleh derk je bila org na jatuh . Aku rasa na lempang je . Last2 orang jatuh , aku yg riba . Padahal aku pun sakit -.-" nasib aku ta rapat . if rapat memang kena tempeleng semua ==' satu benda yg interesting sgt . Aku dengan wiah jadi pelari pecut 100m . hha . masa tu ktorg jauh , ada budak pengsan . tade sapa yg jaga kat situ , tatau mana bari dengan alin . beli makanan kot . Aku dengan wiah :

Aku : eh eh , wiah budak jatuh ! nak pergi tak
Wiah : eh ha'ah cepat cepat
Aku and wiah : nak ke tanak , ahhh lari cepat

sepantas kilat ktorg pecut , ramai kot nampak . Dorng kata laju gila . Aku yg sakit nie pun lari sbb aku dah nampak org jatuh , aku tak fikir sakit dah .


3 - jadi penyorak , dengan wiah la kan . Nak tekeluar anak tekak aku . Tapi time Zamey lari , aku senyap . haha ! Entah , tatau kenapa . Dia masuk 4 x 400m . And dorang naib johan . Congrates bie ! (:

4 - MCD marii . Mula2 Zamey moody . Yeahh , sebab aku . Ohh tapi lama2 okayy . Btw , banyak benda yg menyakitkan hati jadi petang nie . But sokayy lah , aku dah okayy . Zamey try dukung aku . Hahha kelakar xD Tido awal , subuh esoknya bangun gosok baju untuk photography

11 March 2011
aku terpaksa dtg sekolah sbb ada sesi bergambar untuk PRS . Aku naib pengerusi , wajib datang . Aku pakai baju prs xD amir rawi ta bg aku tukar , dia kata cun . haha ! then tukar baju pbsm . memang 2kali tukar lah kan -.- aku ta masuk kelas sbb ta boleh naik tangga -__-

4 comments:

  1. heyy
    haha
    lau kate google cne??
    haaa
    ayuz jmpe kat ms..
    crik nme intan..
    then nmpk url blog intan nie..
    haaa
    tatau cne na cntct intan agy..
    blog nie je laaa

    ReplyDelete
  2. hhahaha thanks lah sbb finding kan . hha

    ReplyDelete
  3. insyaAllah , banyak req ta tengok lagi . hahaha

    ReplyDelete