Monday, March 21, 2011

I LOVE CHOCOLATE CAKES ! ♥

21 March 2011
Esok (harini) birthday abg indra (bf kak ada) . so aku pun secara tak langsung terlibat sama lah untuk menyiapkan hidangan :D Yang bestnya , Zamey and naz pun dtg rumah tolong buat kek . heheh best . Main colet colet kek dekat muka . Zamey punya kerja lah nie -___- maka aku coletkan balik ! hhaha padan muka kau . Then petang sikit abah balik bawak Deli and Deni . Naz dengan Mey yg control dorang , kalau tak hancus muffin aku . So then masak spaghetti dengan kak ada and pizah . Mey and naz dah balik sbb magrib dah . So malam , nak keluar lah pergi celebrate . Sekali mey ta boleh keluar sebab .. adalah sebabnya . Masa dia bagitau tu mata aku dah berair dah , tapi aku tahan jugak . tanak bagi jatuh , aku dah lama tak menangis sebenarnya . Since aku coup dengan dia , jarang aku menangis (: Aku tahan , dan aku cuba faham reason dia tak join . aku cuba . In the same time , aku cuba tenangkan dia (': At night , pukul 1 pg lepas aku siap hw . Aku call dia , dia dah tidur . hehehe . Bie , i sayang you . Thanks sbb dengar cakap i (':

No comments:

Post a Comment