Tuesday, June 14, 2011

INSAN YANG GAGAL


Assalamualaikum . Harini tajuk macam nie sebab a bit sedih now . Cuz result addmath aku sangat tak memberangsankan . Fail ! Korang cuba bayangkan betapa peliknya . Math mode A+ , Addmath G . kan macam langit dengan bumi tu , huhuh . Ohh kawan kawan , sebenarnya aku malu sangat dengan result nie . Teramat malu . bila solat , i ask Allah untuk bagi aku ketabahan mengharungi semua nie . Wahai kaum Adam , jangan la malu untuk menitiskan airmata kerana Allah . Sekiranya kau tulus dan niat kau murni, nescaya Allah akan makbulkan permintaan . Mungkin result nie layak aku terima . Tapi takpe , jangan putus asa . Gambar di atas tu as sampingan je . if nak tengok selebihnya, click SINI.

Ingat kawan-kawan , Orang yang tidak berjaya adalah orang yang tidak pernah GAGAL . Jangan risau okayy , once kita gagal , kita kena usaha lagi . Kejayaan menanti kita , kita yang kena pergi kat dia (': AKU INSAN YANG GAGAL KINI TETAPI AKAN BERJAYA KELAK (': ♥ Sekian , Assalamualaikum .

With Love,

No comments:

Post a Comment