Monday, June 6, 2011

3 ORANG BUDAK GEDIK


From left : Udaimatunnur Qistina, Dhiya Sofea, Udaimatunnur Asyura

Seperti yang korang tahu , aku dah lama bergelar seorang makcik (: heheh this three pretty and charming girls call me "Asyu" . Know why ? dulu the eldest among them called me like that cuz she cant pronouns "Mak Su" perfectly . hhaa so jadila macma tu sampai lah sekarang . sekarang kan school holiday , aku balik la rumah mak dekat selayang . At the same time , mak duduk dengan angah kan . So Yaya , budak yang paling putih tu lah anak angah . dia memang putih sangat sampai ada orang tanya "ni anak orang putih ke anak orang melayu ?" hahah tergelak2 aku jawap . Mmg putihnya teramat lah kan . Dia nie petah sangat bercakap , padahal dia baru 2 tahun . Next , Tina . The eldest among them lahh . Budak ni kalau bercakap mana boleh slowkan volume -.- pening kepala aku dengar kalau dia bercakap . Dia sekrang terlalu obses dengan Akademi Fantasia . Tak habis2 AZRI MANTAP dia tu -..- pening aku tauu . haha . dia sekarnag 6tahun and sekolah kat smart reader (: the youngest one . Adik pot (Syura) . dia adik tina . both of them anak kakak aku yang sulung , yong . dia baru pandai nak bercakap , tapi faham la apa yg dia cakap . merengek je keje dia . tapi dia comel , haha . dia selalu kalau orang buli dia mesti ngadu dekat aku , haha . so , kesimpulannya , aku sangat sayang budak bertiga nie . Lagi2 bila yaya datang manjanya , nak tidur dengan aku . tak habis2 , asyu asyu . bila adik pot manja dengan aku , nak dukung semua , hehe . it's really make me feel macam aku sangat dihargai . I LOVE YOU , GIRLS .

Your Asyu,

No comments:

Post a Comment