Monday, May 16, 2011

TEACHER'S DAY o.o / ^.^

Wuuuu dari pagi semua dah kelam kabut , but aku tak sangat . Masa tengah ada persembahan , ustaz zaidi tanya aku "Eh intan awak tak nyanyi ke ? kan selalu buat persembahan" . then aku jawab "haha dah besara la ustaz , bagi orang lain pulak" . Ustaz jawab " alaa , ingat kot kamu menyanyi" . hahah kelakar lah ustaz nie . haha . Bila persembahan semua dah habis mulalah kitorg menggelabah ke station masing2 . Ohh aku lead kat station C . Sebab Ustazah Zarina terlibat dengan gubahan . Aku kena sediakan semua dengan bantuan anak2 buah aku KECUALI AMAL ! satu kerja pun dia tak buat , urrghh marah nie . Then kan , bila kitorg dah aturkan segalanya , ttbe ada budak gaduh -.- in front of me babe , LIVE . hahaha . aku dah rasa macam nak mengamuk pun ada time tu . Wiah lagi bengang dengan Irsyad , mulut dia kalah longkang . kuang aja , wiah dah nak nangis sbb marah . wiah dahla jarang marah orang . Bila guru2 sampai station kitorg , semua dah tak larat dah . hahah but masih nak main . bestbest . Pertandingan dimulakan dan saya adalah juruacara *peace* haha . Puan Rakiah kata ada ciri PRAMUGARI . Awww , haha . yela , aku spontan je masa tu . Korang bayangkan kena bagi arahan pada CIKGU . perrghh dia punya gabra tuhan je yg tau , hoho . selama nie aku bagi arahan and taklimat pada budak sekolah rendah and menengah je. Then game start . Ada terjadi ketidakadilan dan tak puas hati antara cikgu cikgu -.- patutnya semua cikgu fikir la macam cikgu zul cakap . Alaaa , hari guru , main sukasuka . Janganlah take serious sangat kan . Haissh time nie lah aku kena ugut potong markah exam -..- hahah . apalah teacher nie . hari ni ada yg best ada yg tak best . Tapi apapun aku dapat pengalaman menjadi juru acara terjun , haha . bestt .

Thank you Ustazah Zarina and semua yang telah membantu , especially WIAH , FAI , FARA ♥ and semua . hehe

4 comments:

  1. irsyad tu mmg... bajet gengster melebih...sabor jelah...

    ReplyDelete
  2. tauuu lah takpe , taktau nak buat macam mana kat orang macam nie -.-

    ReplyDelete
  3. knapelah mesti ad eorg macam nih kt skolah kite ni...hmmmh...

    ReplyDelete
  4. nak dibuat macam mana , kat mana2 sekolah pun ada

    ReplyDelete