Saturday, May 28, 2011

AS USUAL , EXAM

Yeayy btw now we're on holiday for two weeks . But i guess it's only A WEEK ! haha . First week , we'll have our EXTRA class , and our teachers didnt forget to give us HOLIDAY PACKAGE as puan samira said , haha . So im not mad but , a bit lazy to do those works -___-

AGAMA : hari isnin paper agama . Sincerely , this is the first time ever i feel Agama's paper susah -.- before nie aku rasa agama senang je kot . First time la soalan susah sikit . Btw THIS TIME ! aku kalah dengan amir ==' dia 89 aku 87. Gahhh, sedih sebenarnya tahu takk . Dahla kalah , tak dapat A+ pulak tu ): Selalu agama la yg menyerikan result aku tauu.
PHYSICS : naaaah , im not going to talk a lot about this subject . haha . But for sure i got 30/50 in my paper 3 . Seriously TERUK GILA KAN ! Paper 2 memang lagi meraban lah kan -.- berserah jela.
ADDMATH : shut up ! dont ask me about this subject , tanda2 merah kelihatan dah -.-
PHYSICS + BIO + CHEMIST : hahhaa inilah hari paling menyeksakan aku rasa , 3subject nie semua paper 1 . paper 1 banyak gila nak kena baca . Aku rasa antara semua yg paling ok chemist aku je . itupun berbelas jugak salahnya -.-
SIVIK : Actually hari ni aku tak sihat . Dari pagi aku dah pening . habis je jawap exam aku terus baringkan kepala kat meja . aku dah tak boleh nak tahan. senang tu bolehla sbb aku baca haha .

SABTU : kan aku dah kata aku tak sihat kan , today it's getting worst . Aku semakin terseksa skrg nie . Aku jarang selsema teruk , now dah kena -.- mata aku rasa macam tak boleh nak bukak . Aku pergi kelas tambhan agama tadi sbb aku tau dapat paper harini . Kesimpulannya, aku tak dapat nak buat banyak aktiviti berat harini masa kat kursus at bukit cerakah petang nie . Tau kan aku kena ikut handle kursus . Aku tak larat dah nieeeee )':

No comments:

Post a Comment