Saturday, May 21, 2011

PELANCARAN PROGRAM 5S

Weheee , malam semalam dah dekat sekolah dari pukul 8.30 - 12.30 malam . apa yang kitorg buat ? kitorg terlibat dengan gimik sempena pelancaran . And im only the speaker *tak banyak main peranan pun , hehe . But flow gimik aku kena tau lah kan , so aku datang la . Sebab , semua abah yg handle . Okay fine , im the only girl there . Yang lelaki 10+ aku je perempuan , bala bala . hahaha . Aku cuma tolong sikit2 , bagi pendapat untuk mencantikkan lagi gimik tu . Tapi the only thing yg best malam nie , bila sekolah sunyi sepi , samar samar , dengan sound system yg gempak , peerggghhhhh lagu lagu untuk gimik SUPERB ! teruja gila aku , macam macam . dah macam malam teater kau tauu , gila syok ahh . bunyi dia gila sedap la cakap kauu . senarai orang yg melaksanakan gimik tersebut :

Director : Afnan
Speaker : Intan
Gimik : Pahlawan Silat - Mamat
Pahlawan Muay Thai - Wan *yg nie aku teruja gila haha
Pahlawan Taekwando - Faiz Sahar
5S - Ee , Alep pupu , Farid , Ikmal , Isyraq , Zamey♥
Pahlawan Samurai - Fiqry, Zunnur , Naz

Discription : Pada zaman dahulu kala , wujud satu generasi yang berasa agung dengan kelebihan diri sendiri *3pahlawan silat semua tu beraksi *GEMPAK GILA TIME NIE !! suka . Then pada satu saat, generasi ini hancur akibat tiada kesepakatan . Maka bangkitlah satu generasi 5S yg pentingkan kemuafakatan. *dorang beraksi dengan lagu background JEPUN , gila lah lagu dia. Then bila lagu final countdown semua pahlawan samurai akan bawak pedang *memang pedang . Dorang pergi pada perasmi . Serahkan pedang dan potong reben banting . Plingggg glitter2 bertaburan . Weeeeeeheeee , hehe .So tamatlah gimik tersebut . Tapi aku suka sangat time pahlawan beraksi , aku teruja tengok wan dgn muay thai dia . Pergerakan dia aku suka sangat , heeh . then semua ikut cikgu untuk Amalan yang pertama SEIRI (SISIH) semua yang tak diperlukan , dibuang dan disita . Suka , sbb semua macam bekerjasama (: hhehe . So the end of story , hari ni sangat best . Balik sekolah , ramai ramai lepak Jabbar . Aku share air je dgn mey sbb aku tak makan kat mamak n aku tak larat nak makan banyak (: heheh . then balik .

KEPADA SEMUA YANG TERLIBAT , KORANG TETAP YANG TERBAIK BAGI AKU ! ♥

No comments:

Post a Comment