Wednesday, April 7, 2010

TERTUTUP KEMBALI

means , hati yang aku buka untuk dye aku tutup balik . lepas hati aku , aku buka seluasnya untuk dye , dye biarkan aku macam tu . kawan kann . aku terpaksa lupakan dye , walau susah mcm mana ponn . sekarang , hati aku dah tertutup untuk percayakan janji @ kata-kata lelaki . lagipun , hati aku sgt ta tenang sekarang . korang , tolong tunjukkan aku , siapa aku yg dulu . sebab aku rasa mcm aku bukan aku yg dulu sekarang . aku moody , duduk sorang . mana INTAN yg gyla dulu pegi . wake up la pmpuan ! *takkan sebab lelaki kau na abaikan hati and hidup kau mcm neh ? mybe at lua sana ramai lelaki yg baek . tpp buat masa neh , hati aku masih tertutup . tolong sesiapa jgn tanya passal dye lagi dekat aku . aku ta sanggup lagi na jawap . jgn buat aku nanges eh , thanks .

p/s : momo , thanks sbb dga and bg advise td . aku rasa lega sikit<3

4 comments:

  1. bgaimne untuk membuatkan hatimu terbuka smula....?
    bygkn bgaimne jike lelaki x percyekan jnji prempuan......

    takkan lah hati tuh da tanak buka daa....
    smpai ble....
    renungkan lah....

    ReplyDelete
  2. ala...forget it la intan
    there's a bunch of boys who r waving towards you
    siap bagi flying kiss lagi haha cume skrang x bleh nampak la sebab kecik lagi kene tunggu besar sikit....hehehe

    ReplyDelete
  3. bobo : i ta tau cmne na bukak hati i bila . masa yg tentukan semuanya . :(

    mun : apa lah mun , mcm tu pulak . HAHAHA

    ReplyDelete
  4. si pelepah pisang..Friday, April 09, 2010

    This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete