Sunday, April 11, 2010

KALUMPANG RESORT AND TRAINING CENTRE

yaww , jadi fasi doh . mula mula smpai teros pegy dewan . handle skola subang jaya . serious best , mcm2 jenis manusia ada . tau ta , ada sorg laki neh menarik perhatian aku doe . nama dye arif zulkifly **eh , AZ jugak ? . tak tak , AZ yg pertama lbey bermakna untuk aku . arif neh , just suka tengok je . ta kenal ponn HAHA . petang ada activity belon . saya jadi setan yg agt hebat KEJAM . HAHA . at night , i got AZ's msg . finally ! he text me , he called me princess again . mula mula dapat excited tau . sekali ta de cvrage , rasa na nanges sbb ta bole na repp . sumpa sdey . ada jungle trekking semua lah , river crossing . aku join tau . harap maklum , saya ta lembik . di hadapan lagi tu . **ada benda kacau kitorg :( . bedegup laju jantung aku masa tu . makan sate at gerai depan tu . esoknya , yong and kak wa n semua dtg mandi manda . yaya , pempot ashu rindu , hAHA . abg an tolak aku masok air 4 kali . kuang asam betol .

ow ow , arsyat mintak nmber saya , naseb dye comel HAHA . i'm gonna miss you ,
*adek ija , ariff , arsyat , hafiz , amirul

p/s : XT , thanks a lot . ily<3

No comments:

Post a Comment