Saturday, April 24, 2010

PENTOMIN (unsangkarable)

unsangkarable means tidak ku sangka . aku pon ta tau mana kawan2 aku dpt tajok tu . but , mmg gempak gyla . pentomin ktorg dpt sambutan yg best ! . aku buat 3 suara : pakcek tua , mak bidan and milah si minah kampung . buat suara pacek smpailah sakit tekak . now , suara aku da macam bapak org . na call adam pon segan , ta ngaku gf kang . HAHA . in pentomin jugak , aku ada amek satu watak : bini yg queen control HAHA . sumpah muka aku lawak (bekain batek , berbaju cotton kurung kedah , tudung ikat) . muka aku di makeup bekedut2 HAHA . thnks syam . ape ape pon , aku happy sebab dapat masok FINAL !! seronok sgt . sorry da berapa hari ta update blog . abah bawak broadband pegy kursus :(( . and da berapa hari ta layan adam sgt . bie , so sorry . syg bz sgt , i miss you so much bie . **thanks nyanyi smpai i tetido malam td . malam neh bobok i lagi ea .

No comments:

Post a Comment