Monday, April 9, 2012

FRIENDSHIP

Assalamualaikum. Hai semua, hope korang semua sihat. Act harini post aku agak menyedihkan sbb berkait dgn seorg kawan aku yang pernah jd org yg istimewa dalam hidup aku. Aku sgt admire blog dia dulu. Dia selalu bercakap pasal erti persahabatan, dia kata org lupakan dia, org tknak kawan dengan dia, sedangkan aku rasa sekarang dia yang tinggalkan aku. Kitorg banyak memory together even belum pernah jumpa. Yang lagi menyakitkan, bila dia ada area sini dia tak bagitau aku pun. Aku dapat tahu pun dari kawan yang lain. Dia tak ada keinginan nak jumpa aku pun. Aku terkilan sangat. "Your smile is my biggest weakness". I hope one day dia akan ulangi ayat yang dia pernah cakap kat aku dulu. Aku rindu dia weyh, seriously. Aku dah tak kenal siapa dia sekarang. Dengan dia yang semakin famous kat twitter, fb, aku ni seakan2 tak wujud dah dalam hidup dia. 10.10.2010. Aku akan ingt tarikh tu. And aku ingat ktorg pernah buat in relationship for 20 minutes. Thanks fr every moment you shared with me, Ily and imy MAA :')

Love,

No comments:

Post a Comment