Sunday, July 24, 2011

SEORANG LELAKI MISTERI

Okayy , nak tau kenapa aku bagi tittle macam tu ? Nie sebenarnya gara2 aku termimpi tentang seorang lelaki yang aku tak pernah jumpa di alam realiti . Kisahnya macam nie . Aku tatau macam mana aku boleh berjumpa dengan dia but aku rasa something happened to me then LELAKI tu dengan family dia yang tolong jaga aku . Rasanya laaa . Then aku stay kat rumah dia tau . Mak dia berkenan betul dengan aku . In 4 or 5 days aku and lelaki tu fall in love -,- aku taktau lh macam mana . Aku tak pernah jumpa or nampak dia dalam dunia realiti . Muka dia pun takde la aku cam sangat kan . But mimpi nie buat aku rasa pelik pun ada jugak . Then before aku tinggalkan rumah dia and pergi tempat lain *aku taktau pegi mana , dia ada bagi aku a card . and kat card tu ada tulis "from : IRFAN "okayy , so conclusionnya sekarang , sesiapa yang ada kenal lelaki bernama seperti itu , silalah bagitau aku ye . Aku pun taktau la , kalau IRFAN tu biasa jugak dengar . but if IRFAN IJALI aku tak pernah pulak dengar kan . haha . tapi serious dalam mimpi tu , nama lelaki tu JELAS aku nampak . So itu jelah aku nak cakap , saja jeee . Maybe jugak mainan tidur . Before ni aku pernah jugak mimpi macam nie , tapi lelaki lain . Then ttbe seminggu lepas tu aku couple dengan Ex aku lah , "F" . means mimpi tu lebih kurang jadi kenyataan laa . Bu this time im not sure :) So thanks sebab membaca (: saranghae <3
With Love,

No comments:

Post a Comment