Saturday, February 5, 2011

SUBANG PARADE ♥

Sampai rumah dari kampung pada jam 2.00am -.-. Then bila dah terjaga sure aku ta boleh tido lah kan . hahah biasaaa , on fb . Ym dengan faiz , amek gmba aku yg dah bersawang dalam pc dia . haha . And also , dia tunjuk semua gambar2 hasil kerja dia untuk aku comment :D Tido pada jam 5.00am hehe

SUBANG PARADE
Asal nak pergi awal sikit , sekali teraccident bangun lambat xD itu pun aku terjaga sebab my alarm clock (ZAMEY♥) . So then i ask my cousin "Ti , kau nak pergi ke tidak nie ?" . dia kata pergi , okiedokie . aku dah malas dah , tapi sebab dia mintak teman . Takkan aku nak tolak (: siap siap , then cik leha hantar pegi KTM . Zaty support tambang semua . Sampai subang , kitorg merayap . Gahh , menyesal aku pakai kasut harini . Sebab bila masuk kedai kasut , ta boleh na try . Ohh btw , aku selalu kena jadi tukang try sbb saiz kaki aku ideal (family aku cakapla) semua kasut kaki aku boleh masuk ^,^ bangga . Then teringin nak makan biscuit famous amos , belilah :D teruskan perjalanan .

Karaoke ♥
weheee , korang tahu kan aku gila mic ? hahah . Kalau ada mic yg aku dah pegang , jangan kau bermimpi di siang , malam , petang mahupun subuh hari na rampas . HA HA HA . Itu aku yg punya . Siapa punya ? Intan Azrina yg punya ha ha ha (ayat jin dlm ahmad albab) . haha . 10 songs , zaty belanja jugakk . Mana cukup xD haha sabar , jangan membazir . Lepas tu perut dah menyanyi lagu "intan oh intan , cepat la engkau makan . kalau engkau tak mahu makan . gastric juice aku sebar , gastric juice aku sebar" haaa , melody lagu apa tah . tapi lirik dia mcm nie "ikan oh ikan , kenapa ta mahu timbul . macam mana aku nak timbul , sampah banyak sangat" kalau korang ta tahu , korang punya pasal . ta pegi tadika la tu :p hahaha jokejoke . kemudian , Seperti yg dijanjikan , Zaty na belanja makan kan . KFC Sodap :p then makan kenyang2 , pukul 5lebih jalan pegi KTM subang . Naik train *hujan . Sampai KTM19 , naik cab balik rumah . Ohh ya , ada beli baju tadi . thanks Zaty , sebab tolong bayarkan dulu . Aku ta bawak duit banyak ><>

Okiedokie , setakat ini cerita saya . Sudah terlalu banyak saya membebel . Nanti anda anda yg pening . Kepada sapa sapa yg baca , KAMSAMHAMNIDA ♥

Love ,
INTAN

3 comments: