Wednesday, February 2, 2011

LE TOUR DE LANGKAWI

Annyeoung hae sayo ! :D
okay , here we go . act , this program is only for form4 students . but bari and me trying hard to persuade Cikgu Ruzaimi . And finally ! yeay yeay boleh pergi . And semua fom 5 . Yela , patutnya kami kami yg dah nak bersara dari sekolah nie lah kena ditolong dapatkan markah . Nie budak form 4 . Kalau sbb ktorg spm ta boleh na kua sekola . Bukannya esok pon ktorg nak SPM . aiyooo =.=

010211
Berkumpul kat sekolah . Shit ! aku bangun lambat . hahaha . Aku sampai sekolah 7.25 something . haha . naseb abah boleh hanta kejap . naik bus , seat next to neji ^^ . neji bagi oat crunch , ktorg mkn sama sama . Sampai uitm , ttbe ckgu kata bnyak actvty . i was like "huh , kata balik awal" . Haassshh . ada basketball , netball , orientaring , erobik , BMX , fixies and macam2 lahh . As usual , benda benda nie bukan aku minat kan ? So kerja aku tengok jelah . haha .

Sedang asyik tengok BMX punya competition . Aku dengan neji sebuk menentukan tahap kehandsomean mereka . hahah sengal kan . contohnya "yg pakai baju hitam tu . dari depan ta handsome , dari tepi handsome sbb dia putih" . hahah creative kan ktorg ? Suddenly , perhatian aku telah ditangkap oleh seorang lelaki berbaju putih . *pehal skema sgt nie -.- idk why . As alin pun cakap , muka dia sama jugak macam tuttttttttt . Alia pun tauu . Haish , setiap kali aku jumpa org yg iras2 dia mesti aku kata handsome . Why ? I DONT KNOW ! marah nie marah nie .

Balik lebih kurang pukul 2 lah kot . Then dorang ajak lepak , so aku join laa . Thanks Faiz sebab belanja air horlicks :D then sembang bagai , balik . Bupp ! ta sedar . hhaa . Bila malam , wah ! aku dah boleh online . Gembiranya rasa . Bukan semata2 sbb fb . Aku dah boleh tengok vid KOREA lagi ! haha kalau tak setiap hari aku tunggu kpop hitz je . sob sob TT.TT then mengambil kesempatan tengok movie kat youtube . AKU MASIH DARA . Serious best . Aku yg nangis ! hahaa biasaaa . Macam tak kenal intan kan ? Okayy la dah banyak aku merepek nie . Btw aku rindu semua kawan2 kat FB ♥ Saranghaeyo :D

Love ,
INTAN

No comments:

Post a Comment