Thursday, April 14, 2011

I LOVE YOU PBSM ♥

Korang perhatikan baris yg kat belakang tu , yang putih macam tepung gomak (kenapalah,kn ==') that's me , kaki sapa paling kecik ? AKU LAH !! HAHA
Alhamdulillah dapat number 3 je pun . Kitorg praktis berapa hari je kalau diikutkan . Thanks seniors , juniors ♥
Seniors dengan kemenangan kitorang xD from left : Alin , Barie , Wiah , Me . And i still wonder why muka aku dalam gambar sentiasa macam tepung gomak + mayat hidup and macam2 lagi . Tu apa yg kawan2 aku selalu cakap -..- aku putih yg tak normal . padahal dalam family , aku lah yg gelap cuz aku je yg kawad =='

I wanna say this thing first . PBSM seniors and juniors . Thanks guys , you guys did a really good job ! Even kita dapat nmber 3 je , tapi intan rasa sangat sangat bangga dengan korang . Nanti bila azly dah upload vid kita kawad tadi , intan share kat semua xD ghahaha . Serious intan teruja gila bila tengok record kita xD lawa kot ! haah . And Alhamdulillah . I didnt make a mistake (': Bila wiah jatuhkan hukuman "pegawai dalam padang keluar baris" . Fuuuuuhhh , lega rasanya . hahaha . it cant be said by words xD bila diumumkan "tempat ketiga , pertandingan kawad kaki daerah petaling perdana kategori perempuan jatuh kepada PBSM SMK SEKSYEN 24(2) ". "!!!!!!!" im speechless xD dorang dah jerit jerit . Tapi aku macam blur , hha . the only word i can say is "ALHAMDULILLAH" . I cant stop saying that (': Senior year babe , dapat jugak hadiah . Btw kitorg masih kalah dengan musuh tradisi kitorg . Si tuan rumah and PPIM 18 . Btw korang kawad best tadi . Sorry ta sempat tengok SAMBEST *sorry if slh eja . kitorg tgk PPIM 18 je sebab dorang P6 kitorg P7 . In the other word , im happy todayyyy ! InsyaAllah next year buat yg lebih baik ye adik adikku :D Bangga lah wehh , dari 2007 aku jejakkan kaki kat sekolah , kawad daerah PBSM tak pernah tak dapat nmber xD itu baru dari aku jejak , sebelum tu ? lagi hebat weyh . hehehe . Btw wiah , jangan lah sedih about best komander tu . Only we know how great you are (': ILOVEYOU babe .

Btw , thanks to semua yg jaga barang kitorg . Sediakan air , haha . cikguu . Photographer . THANKS

Last , I LOVE YOU ALL ♥

No comments:

Post a Comment